2012. október 26., péntek

Egy új design

Kb. egy tucat hasonló rajzot készítettem. Nincs elszabva, csak ezt az új design-t találtam ki! :)

Úgy gondoltam, hogy előbb a formája miatt csinálok egy próba darabot. Olyan anyagot használtam hozzá, amilyet nem sajnáltam, ha nem fog tetszeni a végeredmény. És mire elkészült, megkedveltem.






Aztán elkezdtem összeállítani az első piros-fekete táskát ...., mire a leánykám megjegyezte, hogy milyen szép táskát varrok neki! :)





 Mit is tehettem volna, varrtam egyet magamnak is.  :)

3 megjegyzés:

Czkriszta írta...

Minden elismerésem!A forma is és a színek használata is nagyon ki lett találva!

Erika írta...

Köszi!

Zoltán Zsoltné Szilágyi írta...

Szia, Erika!

Nagyon tetszik a piros-fekete táskád!
Nagyon ügyi vagy!
Ha még meg van a szabásmintája, megtennéd, hogy átküldöd e-mailben?

szilagyicili@citromail.hu

Előre is köszi! Üdv: Cili