2012. szeptember 7., péntek

Újra "kavics táska"

Ezt a vízlepergetős anyagot már tavaly is nézegettem a boltban, nagyon tettszett a színe. Szatyrot szerettem volna varrni belőle. Ahogy meggyűrtem az anyagot, a gyűrődések "kifehéredtek". Minél jobban gyűrögettem annál több kis fehér szerű erezet jött létre az anyagon. Ilyet még soha nem láttam, nem is vettem belőle. Milyen szatyor lenne belőle, hogy nézne ki? Nagyon sajnáltam, mert tetszett a színe. Most eszembe jutott ez az anyag. Ehhez a kavics táskához nem is lenne rossz, hiszen a kavicsok is erezettek. ): Vajon lehet-e még kapni ilyen anyagot? Nincs rossz anyag, csak ki kell találni mire lehet használni!
Nagyobbra, és bővebbre varrtam mint az elsőt. Díszítés képen zsinórt használtam és egy kis kavicsos tűzést. Néhány hete már használom. Kényelmes, jól lehet pakolni bele, és nem is gyűrődik.:)

Nincsenek megjegyzések: