2012. április 23., hétfő

... és ékszerkészítés ma

Mint már említettem az előző bejegyzésemben már évekkel ezelőtt foglalkoztatott a gondolat, hogy textilből készítsek ékszereket, de valahogy mindig elmaradt. Néhány rajzot ugyan készítettem, sőt néhány dolgot be is szereztem hozzá, de ennyiben is maradt.



Az elmúlt egy-két hétben rászántam magam, hogy végre kipróbáljam magam ezen a területen is. Merítettem ötletet hazai és külföldi készítőktől, de vannak saját terv alapján készült ékszereim is.





Ez az első nyaklánc eredetileg olyannak készült volna, mint a második, de annyira átlátszó az anyag, hogy látni lehetett a golyókat, így nagyon szép fagolyók kerültek kívülre.




Több mint tíz éve, hogy kaptam egy kedves ismerősömtől kb. 2 méter pamut anyagot. Nem tudtam, hogy mire használjam, kidobni sajnáltam. Majd jó lesz valamire! Eredetileg nem terveztem, hogy ilyen textil nyakláncot készítek, de ha már meg van ez az anyag ...., még szerencse, hogy fehér, így majd lesz színes is, egy kis festés után.




Vastagabb selyem anyag, bőrszíj, viaszolt zsinór és fagolyók felhasználásával készültek ezek a nyakláncok.





Felhasznált anyagok: selyem, pamutanyag, hímzőcérna, fagolyó, bőrszíj, zsinór

2 megjegyzés:

gubike írta...

Hűha! Ezek is nagyon jók!

Mónika írta...

Nézz be a blogbajokra!
Hátha érdekel, írtam...
:D