2012. április 23., hétfő

Ékszerkészítés egykor ....

Visszagondolva, már években mérhető, hogy textilből készülök ékszereket készíteni. Néhány rajzot készítettem, aztán mindig volt valami fontosabb. Most végre eljutottam a megvalósításhoz, néhány darabot már készítettem. Igazából nem új keletű nálam, az ékszerkészítés gondolata. Fiatal koromban kezdtem el makramézni. Készítettem faliképeket, használati tárgyakat. Aztán eljutottam az ékszerkészítéshez. Néhány darab megmaradt, kettőt pedig csak be kell fejezni. Mindig csak rakosgattam őket hol ide, hogy oda. A napokban eszembe jutott, hogy készítek fotót róluk. Ezek, már vagy 30 éve készültek. Annak idején nem volt könnyű beszerezni ezekhez az alapanyagot. Az egyik zacskóban még egy postautalványt is találtam. Vajon mit rendelhettem, fagyöngyöt, vagy zsinórt ..., már nem emlékszem. Örülök, hogy megvannak. A lányom le is csapott egynémelyikre, de előbb kicserélem a kapcsokat korszerűbbre.







1 megjegyzés:

gubike írta...

Nagyon szépek, gratulálok.