2011. március 1., kedd

Izgalmas négy napon

... vagyok túl. Részt vettem egy jobb agyféltekés kreatív rajztanfolyamon. Tudom, hogy sokaknak ez már nem újdonság és jártak ilyen tanfolyamra, de én még csak most találkoztam ezzel.
1979-ben jelent meg Betty Edwards első könyve a jobb agyféltekés rajztanulásról, így akár már fiatal koromban is találkozhattam volna ezzel a módszerrel. Minden esetre jobb később, mint soha :-)) (nem tudom, hogy magyarul mikor jelent meg először a könyv)
A lényeg, hogy működik.
Na persze nem kell azt gondolni, hogy mindjárt rajzművészek kerülnek ki a negyedik nap végére, mert a rajztechnikán és egyebeken is van még mit fejleszteni, de egy olyan útravalót ad, amiről nem is álmodik az ember.



4 megjegyzés:

Abile írta...

Én is épp most ismerkedem ezzel a technikával. Elsősorban a kislányomat szeretném megismertetni majd vele. Húsvétra megkapja a könyvet :o) Egyenlőre egy négy napos tanfolyamot nem tudunk bevállalni neki, de talán egyszer sikerül az is.

Lonci írta...

Én is úgy tapasztaltam hogy működik és nem bántam meg, hogy szakítottam rá időt - az utolsó kép ugye önarckép?

Erika írta...

Igen, az.
Jó volt, hogy ez alatt az idő alatt, csak rajzolásra kellet koncentrálni.

Juhizs írta...

Döbbenetesen jó, gratulálok.