2010. augusztus 20., péntek

Mozaik

Néhány évvel ezelőtt nagyon megtetszett a mozaik technika. Előbb néhány kisebb munkán próbálgattam, és gondoltam érdemes egy kicsit jobban elmélyedni benne. Egy cérnatartó doboztetőt készítettem először.

 

   

Aztán készítettem néhány A/4-es méretű kis képet. Mivel csak a technikát próbálgattam nem terveztem a befejezésüket. Aztán a nyár elején a kezembe akadtak és úgy döntöttem mégiscsak befejezem őket. A keretezést kellett csak kitalálnom hozzá.



 


Bóbita nevet kapta ez a kis falikép. Egyszerűen csak elkezdtem egymásmellé rakni az anyagdarabkákat a fekete selyemre és ez lett belőle. A maradék anyagdarabkákat nagyon jól fellehet használni ennél a technikánál. Elképesztően apró anyagdarabkákat is képes vagyok elrakni, különösen érvényes ez a saját festésűekre. (majdnem mind az)

Ezek az apróságok előzték meg ezt a faliképet, mely igaziból inkább mozaik berakásnak nevezhető, mivel maga a minta nem a mozaikokból jön ki. (2008 Országos kiállítás)


 
Tavasszal készítettem ezt a tulipános faliképet.

3 megjegyzés:

Nóra írta...

Itt aztán semmi nem húz határt a fantáziádnak,nagyon ízlésesek, egyik szebb, mint a másik!Nagyon tetszik!

Lonci írta...

Érdemes volt elővenni és befejezni, mert nagyon jók lettek:)
Örülök, hogy ismét itt vagy:)

Erika írta...

Köszönöm szépen!