2008. október 22., szerda

Pzs tartó és egy újabb cd, de ezúttal nem ez a lényeg

Mikor ezt a munkát készítettem, amihez szinte csak maradék selyem anyagdarabkákat használtam, már ami a mozaik darabkákat illeti, újabb apróbb darabkák keletkeztek.

Nem tudom ki hogy van vele, de én sajnálom kidobni ezeket az apró-cseprő anyagdarabokat. De mire lehet használni?


Pl. erre. Előbb egy pzs. tartót készítettem. Kiválogattam hozzá néhány hulladék darabot.


Aztán ott voltak még a legapróbbak. Íme!







Nem terveztem a mintát, hanem csak úgy
találomra kezdtem az alapra felrakosgatni, és ez sült ki belőle.






12 megjegyzés:

mammka írta...

Fantasztikusan kreatív vagy!! Nagyon tetszik az eredmény!

Márta néni írta...

Nagyon tudsz bánni a szinekkel. Nem túl jó ez egy CD tartónak?

Erika írta...

Lányok köszönöm a dícséretet!
Lehet, hogy egyszer készítek majd egy nagyobb valamit is ilyen kis apróbb darabokból, de ahhoz kell majd valami ihlet féle.
Ha dekorációs szerepet is betölt a cd tartó akkor nem hátrány, ha mutatós.:-)

Princi írta...

Szia Erika! Köszi, hogy rendszeres olvasóm lettél, így megtaláltam a blogodat. Szenzációsak ezek az apró mozaikos munkáid. Én is sajnálom kidobni a pici fecniket is, de most már tudom, hogyan hasznosíthatom. Köszi az ötletet!

Juhizs írta...

Röviden: különleges (-en szép) a látvány !

katafolt írta...

Új játék :-)részletek a blogomon.

martimez írta...

Nagyon külünleges ,szépek a színek.Tetszik nagyon.

Erika írta...

Katafolt!
Köszi a kiválasztást!

Martimez!
Örülök, hogy tetszik. Köszönöm!

kastanie írta...

hű de tetszenek! még sose voltam nálad!

Erika írta...

Köszönöm!

Márta néni írta...

az a kék mitől lett olyan gyönyörőséges? Ha egyszer selyemfestést fogsz tanítani szeretnék az első tanítvány lenni.
vagy legalább egy kisegér a sarokban mikor csinálod.

Erika írta...

Szerintem azért, mert ilyen a festék. Marabu festék selyemhez és ecsettel festettem.