2008. október 22., szerda

Újabb, CD-ből készült tartó



Először körberajzoltam a CD-t az anyagon, majd kb. 4-5 mm-re a vonaltól körbevarrtam, kissé beráncoltam, beletettem a CD-t, jól összehúztam a cérnát, egyenletesen elosztottam a ráncokat, majd jól levasaltam.







A felesleges anyagot levágtam, majd két CD-t egymáshoz fordítva összevarrtam. Bejelöltem a 120 fokos szögek helyét, és ennek megfelelően egymáshoz varrtam a négy CD-t.




A mintát két oldalt ragasztós vetexre vasaltam rá, és közel a széléhez letűztem.




7 megjegyzés:

Márta néni írta...

Lestem szét a Határtalanulon, hátha találkozunk, bár nem tudom megismernélek-e. Igen szép a munkád, amit kiállítottál. Olyan nagyon finom. A szinekről remélem előbb-utóbb rá fogok ismerni, ha nem nézem meg a nevedet akkor is.

katafolt írta...

Most már értem,nagyon klassz!

Juhizs írta...

Kegyed csak ne hanyagolja a blogját, rakjon fel szépen ilyen dolgokat lépésenként, sokan örülnek ám neki ! :-)

Márta néni írta...

hadd tudjunk kicsit többet rólad, kipécéztelek. ld a blogomon.

annie de Toulon írta...

Vos CD sont très beaux... Merci pour les explications... Je mettrai votre blog sur mon blog...
http://anniedetoulon.skynetblogs.be

Bolyka írta...

Nagyon ötletes a cd-ből készült a tartó.Gratulálok!

Nathalie L. írta...

Thank you for the tutos, do you know
http://cdhistoires.blogspot.com/