2008. április 4., péntek

TEXTILFESTÉS




A mai napon selyem anyagot festettem egy táskához. Legtöbbször úgy járok, hogy kitalálom, hogy mit akarok varrni és rájövök, hogy nincs elég anyagom. Egyébként nagyon szeretek festeni, legalább annyira mint varrni. Egyszínű anyagokat kezdtem először festeni. Majd a 2000. év környékén foltvarró táborban Mészáros Léna tanított különböző festési technikákat. Teljesen elvarázsolt. Elég sokat kísérletezgettem, mert azokat az anyagokat amiket a táborban használtunk nem lehetett még nálunk kapni. Az első festések nem igazán úgy sikerültek, mint ahogy elképzeltem, de apránként rájöttem, hogy hogyan is kell ezt csinálni. Évek óta szinte csak saját festésű anyagokkal dolgozok. Van ennek még egy olyan előnye is, hogy nem kell különböző anyagokat gyűjteni, így kevesebb az anyagok helyigénye.

1 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Szia!

Csodásak a dolgaid - főleg a táskák tetszenek:))

Milyen festéket szoktál használni az anyagfestésekhez?